HIDUP INI TIDAK ADIL..!!! (siot ahh)

(maaf, posting kali ini xberape formal)

spt yg pernah aku ceritakan wktu posting trdahulu (dah dipadamkn) hidup ini mmg xadil.. knp..?? ade org telah mgunnakan posting aku utk melaga-lagakn aku ngan kayla.. begini ceritanya...
td smentara aku ngah menunggu kayla utk roger aku, aku pon wat la proposal aku.. then dlam pkul 12mlm kot.. kayla pon tepon aku.. then, aku pon jwab la tepon aku.. tb2 aku mndpat berita yg aku rase agak menyirap sket..

kayla: hello daus
aku : yer..
kayla: ko ade xpuas hati ngan aku ke..??
aku : haa..?? mne ade.. (dah pelik)
kayla: ko nak aku print tnjuk kat ko ke.. psal aery dah nak pegi puchong jmpe ko..
aku : eh.. ko dah salah fham ni.. aku bukan tuju kat ko, kn kite dah setel dulu kalu xpuas hati kte ckap dpan2

setelah beberapa ketika aku cuba mnjelaskan akhirnya aku mndpat tahu stelah kayla mmberitahu bahawa ade mamat mne tah pegi hntar komen kat blog die "weh baik ko tgk blog mamat ni bagi khas utk ko - HIDUP INI TIDAK ADIL"

untuk pengetahuan orang yang tulis komen tu, aku buat posting tu psal aku ngah bengang ngan mmbe wktu aku 1 skolah teknik dulu.. kalau aku bengang dgan kayla, aku akan teros ckap dgan die psal kitorg boleh je jmpe time klas.. xpyah la aku ssah2 wat posting.. bodoh pnye tukang komen..!!!

kalau perasan ade 1 bahagian yg aku tulis "ko ade ngan xde same je"
cuba fikirkan balik.. tu mknenye org tu xrapat ngan aku..

sape selalu aku ajak lepak ..?? aku kalau amek kelas elektif pon ngan sape..?? tu maknenye posting aku sebelum ni bkan untuk kayla wahai si tukang komen.. tolong la.. jgan la nak jatuhkan aku lagi.. cukup ape yg aku dah penah kena..

oihh si tukang komen.. kayla ngan laki die tu banyak tolong aku.. aku xkan tikam belakang punya.. knp ko sakit hati sgt smpai nak wat kitorg gaduh..?? ko dah menyusahkan aku taw x..
lpas ni aku nak kna pergi setel ngan aery.. kusut.... aku nak wat assignmt pon xsenang

0 comments:

  © firdausheder @ blog by firdausheder 2010

Back to TOP