JANDA terBAIK

2009 pergi meninggalkan kita dan 2010 datang menyambut.. ape yg berlaku pada 2009 kita lupakan.. kita tutup buku lama dan buka buku baru.. macam macam yg berlaku pada 2009.. ada suka ada yg duka.. so siapa yg tahu tu kita simpan je.. xpyah nak diceritakan lagi.. untuk sambutan tahun baru.. kitorg sambut kat lokasi yang jauh dari orang.. Janda Baik.. mmg best woo..

sepatutnya pkul 2 dah gerak pegi sana.. tp apakan daya..pkul 3.40 pon ade kat shah alam lg.. pastu pkul 5 baru la yoyo datang umah memers amek aku ngan dia.. tu pon dah dekat pkul 5 kalu xsilap aku.. jadi akibat dr tu.. cik tiara agak bad mood psal dia dah tunggu lama.. wahahaha... bukan salah aku ye.. aku dah stanby dekat umah memers pkul 12 ok.. haha.. so, kitorang gerak dari umah tiara lalu ikot DUKE psal nak elak jem.. dan tgh ondaway tu singgah kat mcd psal ada org lapa trmasuk aku.. huhu.. lpas tu teros gerak pegi jnda baik..

sekali time dah nak dekat smpai.. view kat sana mmg terbaik plus jalan dia pon 'terbaik'.. knp terbaik..? tu kena pi sendiri.. haha.. smpai kat sana dalam pkul 6.30.. check in oh.. btw.. kitorg stay kat seri pengantin resort.. mak cik yg kat reception tu muka gila kerek.. haha.. unload barang.. then baru sedar memers xbawak arang.. tiara pon dah mula mngamuk psal dia nak shisha tp arang xde.. nasib baik tiara xbakar memers utk ganti arang.. hahahaha... then..kitorg pon keluar la pegi cari arang.. nasib baik jmpa kedai tp yg ada pon arang kayu je la.. ah.. bantai.. balik bilik teros bakar arang.. sementara nak tunggu arang terbakar.. kitorang bantai main monopoly dulu.. hehehe..

pastu dalam 10.30 kot.. baru la budak2 lain smpai.. sementara nak tunggu new year.. ade yg bershisha.. ade yg layan jiwang tepi kolam.. ade yg bukak laptop main solitaire sbb bahu patah.. hahaha.. lepas countdown je teros staff resort dtg..psal kitorg bising sgt.. hahahaha.. mmg best malam tu.. main twister (tp aku xmain pon) makan kfc which is the 1st food for the 2010.. then lepas buat macam2 aku pon tido.. actually aku la yg 1st tido.. hahah.. yg lain sumer pkul 3 baru tido.. wakakaka..

the next day.. time aku terjaga.. aku tgok ade yg dah pegi breakfast.. nasib aku sempat.. hahaha.. tp yg xbleh blahnye.. si nizam ni.. bagun pagi teros cari shisha tu.. aiya.. then pagi tu.. aku, yoyo, kamil, ieka, ina ngan jay mandi kolam yg betul2 depan bilik kitorg.. kesian kat nizam.. bahu patah.. so dia xbleh nak mandi.. hahaha.. lepas sumer dah siap.. then kitorg kemas2 pastu checkout.. then dorg suggest makan nasi ayam mancongkam.. sekali depan masjid.. haha.. ok.. part ni aku xnak citer.. bia yg pegi je tahu.. hahahaha.. lepas lunch nasi ayam.. ade yg balik.. so yg mana stay teros gerak pegi castle psal nak shisha.. smpai kat castle jadi movie marathon plak.. mula2 hulk.. pastu hancock.. pastu kena balik.. kalu x smpai castle tutup pon kitorg xblah..

lpas castle kitorg pegi tgok movie kat pavilion.. citer cirque du freak.. aku pon xpham sebenarnye ape yg aku tgok.. hahaha.. tp lpas movie kitorg smbung lepak lg kat red chair.. time kat red chair ni la ramai yg nmpak lemau.. hahaha.. lepas kat red chair baru la sumer balik kat rumah masing2.. tp aku tido kat umah memers psal xlarat nak bwak moto balik umah.. hheehehe..


31 Dec 2009 - 1 Jan 2010
Janda Baik > Nasi Ayam Mancongkam > Castle > Hartamas > Pavilion > Red Chair


ni la antara new year aku yg paling byak berjalan.. hahahaha



satu2nya ustaz yg ada.. hahahahah

shisha kuah kacang satu

jay, ijad, ieka, ina, tiara, kamil , yoyo
aku, memers, nizam

gila macam mangga siot..



nota kaki: sapa2 yg teringing nak rasa shisha kuah kacang sila jumpa ieka ye.. hahaha


semua gamba di plagiat dari fesbuk jay & yoyo

2 comments:

Anonymous said...

kenapa kau kelihatan mendung yea?? org lain semua salji...

firdaus heder said...

hahhahaha... naik moto.. biasa la

  © firdausheder @ blog by firdausheder 2010

Back to TOP